کد خبر: 1183812
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۹
معاون هماهنگ‌کننده ارتش:
امیر سیاری با بیان اینکه شناور‌های بدون سرنشین در ارتقای توان رزم ما موثر است، گفت: حضور کشور‌های فرامنطقه‌ای جز ناامنی دستاوردی برای منطقه نداشته و این را تجربه ثابت کرده است.

به گزاش جوان آنلاین به نقل از دفاع پرس، امیر دریادار «حبیب‌الله سیاری» معاون هماهنگ‌کننده ارتش درباره برگزاری رزمایش بدون سرنشین‌ها در نیروی دریایی ارتش اظهار داشت: در ارتش به سمت شناور‌های بدون سرنشین همچون پهپاد‌ها حرکت کردیم و این در ارتقای توان رزم نیرو‌های ما قطعا موثر است.

امیر دریادار سیاری ادامه داد: نیروی دریایی ارتش روی شناور‌های بدون سرنشین در حال انجام کار است و زمانی که نیاز باشد رزمایش نیز برگزار خواهیم کرد.

معاون هماهنگ کننده ارتش همچنین در ادامه درباره حضور نیرو‌های فرامنطقه‌ای در خلیج فارس افزود: حفاظت و تامین امنیت از تنگه هرمز برای عبور کشتی‌های تجاری کشور‌های دنیا از توانمندی‌های برتر ایران اسلامی است؛ همچنین ایران اسلامی با کمک کشور‌های منطقه این امنیت را برقرار می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه برای برقراری امنیت نیاز به حضور کشور‌های فرامنطقه‌ای نیست، خاطرنشان کرد: حضور کشور‌های فرامنطقه‌ای جز ناامنی دستاوردی برای منطقه نداشته و این را تجربه ثابت کرده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر